Het ondernemersnetwerk PLANT dat jarenlang ontbijtsessies hield in Museum De Wieger, is enige jaren geleden opgehouden te bestaan. De leden besloten het resterende bedrag in kas te doneren aan De Wieger. Dinsdag 21 oktober jl. werd de cheque uit handen van Maritha van Osch aangeboden aan museumdirecteur Katjuscha Otte. Het geld is bedoeld voor een duurzame verbouwing van ons monumentale pand. De Wieger is de ondernemers PLANT zeer dankbaar voor deze gulle bijdrage!

Vanwege de extreme temperaturen heeft de organisatie van het toneelstuk De Judaskus besloten de voorstellingen van dit weekend, (26, 27 en 28 juni), af te gelasten.
De voorstellingen worden verplaatst naar vrijdag 3, zaterdag 4 en zondag 5 juli 2026.
Bezoekers die kaarten hebben gekocht, worden door de organisatie/CCD geïnformeerd over hun reservering.
We hopen dat iedereen volgend weekend onder aangenamere weersomstandigheden van het openluchtspel kan komen genieten!
